JubAh TerAkhir...

Salam semua..
tetiba paan teringt akan arwah AbAh..Al-Fatihah..
hurm,teringt kenangan terakhir dikala sambut bfday sesama..
kalo uolz nk tawu,bfday paan 9/2 n bfday aBah 11/2..
evry year,,ktaorng mmg clebrate sklai r..
xsangka thun lepas thun yg terakhir paan clebrate bfday yg terakhir brsama insan 
yg selama ni dpanggil "aBah"
jd..malas nk post pnjang2..
abah hadiahkan ktaorng jubah..cntik sngt jubah tu..
dan..itulah yg mnjadi kngan terakhir..


AbAH..
skrang ni..family kita da lain..tak mcm dulu lg..
kkadang tu,,bila achik kt umah,,boring sngt..
sunyi jer..tmbah2 hri jumaat..terasa sngt sunyi tuh..
ktoarang pegi ziarah kbur abah kalo brkesempatan..
tp abah jgn bimbang taw..doa ktaorng untuk abah xpernah ktorng lupa..
abah tawu kan.?
kkadang tu,achik selalu ja nangis sbab tngok bju2 abah..
kalo achik rndu abah sngt,achik akan pkai ja bju2 tuh..
abah nmpk kan..??
btw..Achik syukur sngt sbb prnah ada bapa mcm abah..
achik akan jd yg terbaik untuk fmily kita..
mmg tiada pngganti shebat abah..
tiada galang gantinya..
achik sayang abah..rindu abah sesangat!!

Ya Allah..tempatkanlah roh abah dikalangan org yg beriman..aminn..

0 comments:

Post a Comment

InSaN bIasa dEr...

IsMi MohAmAD fArhAN bIN abdUlLAh
nAMa CoMeY SaYA :: PaaN..
JaDi,aNda Smua BoLEY lA pNggEY sAYE ::PaAN
SbAB sAYa mmG CoMeY::*lalala
InI bLoG sAyE,sukA HaTi SayE nk tULiS apEPon..ha3

TeRuNa KiDaL yG SaTU..

Arti perasaan

Dikala aku merindu

Ingin kutulis sejuta syair indah

Ingin rasanya aku berkisah

Tentang semua kekangenanku


Di saat ini seolah aku sulit mencari

Dermaga yang berairkan tinta emas

Dan pena antik untuk mengukirnya

Aku takut terdampar di pulau sana

Yang penuh dengan ketidakpastian


diKalA tRkEna PnyaKiT BOrinG YG sEriuS..

Bingkai kehidupan

Masa demi masa berlalu sudah, Kemana kaki jalan melangkah Liku-liku kehidupan mengukir sejarah ,Kini saatnya berpotret diri, Berbenah dari segala keburukan, Meningkatkan semua kebaikan

Kala malam semakin larut,Aku terpaku di dalam kesunyian,Terdiam menatap ilusi kesendirian,Diriku seakan terbiar dalam kehampaan

,Kebekuan jiwa menjelma,Kedinginan nurani selalu menemani,Aku merindu tentang kehangatan,Aku bermimpi tentang keindahan





Followers

Powered by Blogger.

Copyright © / ::mR.KidAL.BeRcELoTeh::

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger